Contact rapid: 0729.480.696 / 0763.173.882

Informatii comanda / livrare

1. Inregistrare
Din magazinul online staiunpic.ro pot achizitiona produse utilizatorii inregistrati. Odata introduse datele de autentificare, acestea vor fi memorate automat si nu va mai fi necesara completarea la fiecare comanda. Asadar, cumpararea devine mult mai usoara si rapida.

2. Cum cumpar?
Navigheaza in catalogul online pus la dispozitie in cadrul sectiunii Produse. Adauga produsele dorite in cos apasand butonul dedicat.
Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale:
• adresa de facturare – persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)
• adresa de livrare a produselor – poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti alege una noua
• Modalitatea de plata – plata ramburs
In functie de produsele alese, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare ce va contine proforma, iar dupa finalizarea coletului un e-mail cu AWB-ul acestuia.
Staiunpic.ro isi rezerva dreptul de a actualiza continutul acestui site in orice moment, fara nici un fel de notificare prealabila. Comenzile pot fi plasate si telefonic prin intermediul numerelor: 0729 480 696 sau 0763 173 882.
Comenzile telefonice se pot plasa in intervalul:
• luni – vineri 09:00 – 20:00;
• sambata – duminica: 10:00 -19:00

3. Cum platesc?
Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care preda coletul. Valoarea finala care va trebui platita va fi cea afisata in ultima etapa a plasarii comenzii, cu taxa de transport inclusa si fara alte comisioane suplimentare.

4. Cum vor fi livrate produsele?
Termen de livrare:
Din momentul confirmarii comenzii, livrarea se va face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara.

Costul livrari:
Costul livrarii depinde de greutatea coletului si de destinatie ( Bucuresti sau in tara). Costul livrarii afisat in ultima etapa a comenzii este cel final.
Pentru comenzile ce depasesc 600 lei, transportul este gratuit

5. Pot returna produsele?
Conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului.
Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la solicitarea returului.
Daca jucariile sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia jucariile, pe cheltuiala acestuia.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Pentru clientii cu domiciliu in Bucuresti schimbul de produse din comanda primita se poate face in magazinul din locatia str. Dianei, nr. 1, sector 2. , pe baza facturii si a produsului in ambalajul original.

6. Datele mele sunt confidentiale?
Utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul crearii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. A.C.E.I. nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
Conform Legii nr.677/2001, utilizatorii au urmatoarele drepturi: de informare si acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie la colectarea si prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, precum si modalitatile de exercitare ale acestora. Utilizatorii declara ca au luat la cunostinta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 mai sus mentionate.
Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau alte verificari legale, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Inregistrare la ANSPDCP 16947 / 2010.

7. Unde pot face o reclamatie?
Departamentul de customer service va solutiona reclamatiile in cel mai scurt timp. Reclamatiile se pot solutiona prin e-mail la adresa staiunpic.ro@gmail.com sau prin completarea formularului de contact pus la dispozitie pe site, in sectiunea Contact.